Tuesday, June 30, 2009

Gadis di depan pintu

Tadi masa aku di sekolah, aku sedang asyik belajar. Tiba tiba ada seorang gadis datang mengetuk pintu kelas aku. Semua pelajar kelas aku seramai 31 orang melihat dia. Kawan kawan aku (Lelaki melayu) smua terpikat dan jatuh hati akan nya.

Tetapi aku lansung tak hirau akan perempuan jelita itu. Ahh ape la sangat bisik aku dalam hati. Dia ketuk pintu di kelas aku, dan bertanya dengan cikgu aku.

Gadis jelita : Assalamualaikum,
Cikgu : Ahh ya waalaikumsalam? Kenapa ? Nak cari siapa ?
Gadis jelita : Saya nak jumpa Nashreeq sekejap.
(suasana kelas riuh dan cemburu akan aku)

Cikgu pun memanggil aku keluar. Dan aku berbicara dengannya.

Nash Manja : Ermm kenape ni ? (tunduk dan tak melihat muka si dia)
Gadis jelita : Awak, sebenarnya saye jatuh hati kat awak ni.
Nash Manja : Ohh yeke ? (buat buat tak dengar)
Gadis jelita : Awak, saya serius ni!

Aku terus tinggalkan dia, dan masuk kelas untuk teruskan pembelajaran. Ahh apa la sangat dia tu. HAHAHAHAH

Mesti smua percaya kan? Wahahaha padahal

2 comments: